SATIŞ SONRASI

Adam Grup tarafından henüz geliştirme aşamasında tesis ve servis kolaylıkları düşünülerek üretilen ürünlerin Satış Sonrası Faaliyetleri, Ümraniye/İSTANBUL lokasyonunda bulunan Adam Elektronik Merkez binasında yürütülmektedir. Adam Grup Toplam Kalite Felsefesi çerçevesinde ürettiği ürünler için verdiği servis hizmetleri ile farkındalık yaratmayı kendisine ilke edinmiştir.Tasarım ve üretimi tamamen Adam Grup tarafından gerçekleştirilen ürünler için arıza tespiti ve müdahalesi, sahip olunan bilgi birikimi ve know-how sayesinde donanımsal ve yazılımsal olarak etkin ve hızlı şekilde yapılabilmektedir.

Ürettiği birçok ürünün içerisindeki 3G iletişim alt yapısı sayesinde uzaktan erişim ile ürün diyagnostik testleri ve yazılım güncellemeleri yapılabilmektedir. Bu sayede; ürünlerin çalışmasını aksatabilecek durumlar anlık olarak gözlemlenebilir, Minör ve Majör alarmlar olarak yönetim merkezine iletilir. Web-tabanlı Satış Sonrası Yönetim Sistemi sayesinde merkez dışındaki servis noktaları ile entegre bir şekilde servis faaliyetleri yürütülmektedir.

SATIŞ SONRASI HİZMETLER

ADAM ELEKTRONİK, nitelikli satış sonrası hizmet faaliyetlerini geliştirilen web tabanlı Satış Sonrası Yönetim Sistemi ile etkin ve izlenebilir olarak tüm hizmet noktalarında yürütmektedir.

BİLGİ ve EĞLENCE SİSTEMLERİ, OTOBÜS VALİDATÖR ve GEÇİŞ SİSTEMLERİ, ARAÇ TAKİP SİSTEMLERİ üreticisi ADAM ELEKTRONİK tarafından üretilen tüm ürünlerin garanti süresi boyunca ücretsiz bakım ve servis hizmeti verilmektedir. Sevkiyat ya da üretimden kaynaklanan hata ve arızalarda, ADAM ELEKTRONİK, herhangi bir ücret talep etmeksizin onarım ve bakım hizmetini gerçekleştirmektedir.

Tasarım ve üretimi tamamen ADAM ELEKTRONİK tarafından gerçekleştirilen ürünler için; arıza tespiti ve bakım hizmetleri, sahip olunan bilgi birikimi ve know-how sayesinde donanımsal ve yazılımsal olarak etkin ve hızlı şekilde yapılmaktadır.

Ürettiği birçok ürünün içerisindeki 3G iletişim alt yapısı sayesinde uzaktan erişim ile ürün diyagnostik testleri ve yazılım güncellemeleri yapılabilmektedir. Bu sayede; ürünlerin çalışmasını aksatabilecek durumlar anlık olarak gözlemlenebilir, Minör ve Majör alarmlar olarak yönetim merkezine iletilir. Web-tabanlı Satış Sonrası Yönetim Sistemi sayesinde merkez dışındaki servis noktaları ile entegre bir şekilde servis faaliyetleri yürütülmektedir.

Servis Kalitesi

Çağrı Merkezi Desteği

Satış Sonrası Hizmet Sertifikasyonları

Hızlı Teknik Servis Faaliyetleri

Kalibrasyonlu Ölçüm Cihazları

Web-tabanlı Satış Sonrası Yönetim Sistemi

Online Dağıtım Lojistiği

Ürüne Özel Tasarlanmış Test Yazılım ve Donanımları

Uzun Süredir Çalışan Tecrübeli Personeli

29 Senelik Birikim ve ISO Prosedürler

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Etkin ve Hızlı Operasyon

Servis Teknik İmkanları

satis_yeri

test_yeri

test_yeri2

SMD Fine-Pitch Devrelerin Onarım Araçları

IP-tabanlı Uzaktan Erişim ile Ürün Diyagnostik Testleri

Rework BGA, PQFP, TSOP Entegre Değiştirme Makineleri

IP-tabanlı Uzaktan Erişim ile Yazılım Güncelleme

Termal Test ve Yaşlandırma Olanakları

Client Carousel

Altyapı

250 m2 Antistatik Zemin
Klimatik ortam
10kVA UPS desteği
25kVA Jeneratör desteği
Merkezi Kompresöri
sertifikalar